" Downtown lights will be shining on me like a new diamond "

Den senaste veckan har jag lärt mig att det är svinkul att köra traktor. Sen blev det inte sämre nör det visade sig att min pappa skulle bli väldigt stolt över mig. Vem visste att lilla jag skulle vara duktig på att köra traktor? Haha. Livet är fortfarande ljust och jag har mycket att se fram emot. Jobbet är kul och det är kul att tillbringa till med pappa. Min tvilling till sätt att vara och utseende. Nog tjatat om min ointressanta vardag.
 
Det som händer denna helg är något som jag har väntat på i snart 5 år. Green Day, my love, here I come! Jag förstår det inte och jag kommer att spricka av glädje då jag faktiskt står där och ser Billie fucking bästa Joes ansikte! AAAAAAAH. 
 
 
Tre bilder tagna i Maj på min fina under bara går. Sötnosen jag pussas med på första bilden är Tösen, min lilla älskling. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0