But if you close your eyes, does it almost feel like nothing changed at all?

Min helg har varit riktigt bra återigen, life is looking up again. Fredagen spenderade jag i solen med Hanni, vi hyrde skräckisar, käka subway och bara myste runt. Lördagen började dagen med att jag och Sofia gick ut och sprang, sen åkte jag och badade i vår stuga med Nicklas och Sofia och små änglarna, årets första dopp och vattnet var till och med varmt. På kvällen blev det middag hemma hos Kajsa och sen blev det nattbio och Evil Dead, vilket var en sjukt äcklig film men mycket bra! Samt ikväll blir det cirkus igen.
 
Min och Hannas natthumor, haha. 
Arvids första dopp någonsin!
 
Gårdsjön har det mest perfekta läget någonsin. ÄLSKAR DET. 
 
Jag och min kära vän Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0