Brolle Rock'n'Roll tour.

 
Hejsan!
 
Denna helg har varit underbar. Jag var i vår nya stuga med några släktingar och vi åt helt fantasitsk mat, kollade på Brolles Rock'n'Roll tour (den pöjken är bra jävla snygg) och jag hamade i mitt första bråk med en främling. Hahah, nu i efterhand är det bara kul med då det hända var jag ganska irriterad hahah. Jag ville verkligen inte åka hem igår , men man måste ju tvyvärr det. Jag längtar redan tills vi ska dit igen! 
 
Brolles Rock'n'Roll-kväll var helt sjukt bra! Han gjorde många covers på gamla rock'n'roll-låtar, några egna låter och han är grymt duktig. Han var mycet bättre live än vad jag trodde, jag har sett han förut en gång fast då var det på gatufesten med sina egna låtar och en jätte dålig publik. Till skillad från denna gång då det blev rockabilly, publiken var full och väldigt peppad och vi såg han i Junsele. Det var jätte roligt, jag och min rockermamma stod och sjöng med mitt i folkmassan och njöt av livet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0