14 juni 2013

Jag kan för första gången på flera månader andas då jag nu fått sommarlov. Sista uppgifterna är klara, skolan är över för tio hela veckor. Tio veckor jag kommer njuta varje sekund utav. Jag börjar äntligen komma upp på fötterna och har på börjat vägen att hitta tillbaka till mig själv igen. Den här terminen har varit de jobbigaste jag någonsin upplevt, men mitt hårda pluggande i skolan trots de tragiska omständighterna lönade sig då jag för fjärde gången fick ett stipendium. Jag har verkligen uppskattat de senaste dagarna som jag tillbringat med mina finaste vänner. Igår blev det lunch och studenttittande med jossis, middag med Pie, Linn och Julia. Samt tjejkväll på kvällen. Jag var överdrivet glad hela dagen och jag och Jossis sparng om kring som två små galningar i regnet. Men det var så underbart. Denna dag har jag spenderat med min saknade kompis kimman! Vi har pratat om hennes resa till New York, sommarplaner och vi har skrattat tills jag bokstavligt talat inte kunde andas. Äntligen börjar livet bli ljusare igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0