" we can't be wrong, not if it feels this right "

Min sminkning på Oscars 18-årsfest. 
 En bild jag lånat från min kära vän Jossan. 
 
Igår fyllde Oscar 18 år vilket vi firade med en fest som vi sent kommer att glömma! Då himla kul var det, vi dansade loss och tiden bara flög iväg. Som Oscar själv beskrev det var festen legendarisk, haha. Jag kan inte förstå att det bara är en vecka tills jag själv fyller 18 år, det känns helt knäppt men det kommer att bli svinkul! Jag har mycket inplanerat nu och det känns jätte kul, samtidigt som det är läskigt att halva sommarlovet gått. Jag vill aldrig börja skolan igen, så skönt med friheten av att vara ledig. 
 
 
Jag och också kommit fram till hur fruktansvärt dålig min Iphone kamera har blivit, om man jämför med jossis. Så nu är en ny kamera så att jag kan ta skarpa bilder igen högst upp på min önskelista. Jag är sjukt less på de dåliga bilderna som mobilen tar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0