" So let’s set the world on fire, we can burn brighter than the sun "

 
En fredagkväll på stan med två av mina närmaste vänner. Fantastik mat, goda drinkar, underbara vänner och skön musik. Vi satt i timmar och pratade, skrattade och berättade om de senaste händelserna. Jag älskar mina två söta vänner så mycket och vad skulle jag göra utan dom? Dom är the best! Vi var ute och firade att jag fyllt 18 och att vi alla tre nu nått samma ålder och kan gå ut tillsammans. Det var en av dom absolut bästa kvällarna på hela sommaren, om inte den bästa. Vi planerade framtiden, tänkte på minnen och bara njöt av livet. Vi kände alla att det är nu livet börjar på rikigt och nu jävlar ska vi ha kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0