" For all we know we might not get tomorrow, Let's do it tonight! "

En tragisk nyhet har nått mina öron, Sundsvalls Gatufest har gått i konkurs.. Jag har extremt många härliga minnen där ifrån och nu är det slut. Det blidas nästan en tår i mitt öga när jag tänker på att det inte kommer bli nå mer. Jag hann ju aldrig ens komma in i öltälten.. Nä, fy vad tråkigt. Men det verkar som att det är bara jag och min vän Kajsa som rikigt känner sorgen i det här, haha.   
 
Första året jag gick på Gatufesten, jag tror att det här är 2009. Jag och min kära syster. 
 
Jag och Hanna gick crazy på tivolit och det var första året som vi rikigt började uppkatta Gatufesten, haha. Vi var massa tjejkompisar kommer jag ihåg. Nu när jag tänker tillbaka på det så var vi så himla små. Det var 2010 och vi fick i typ 8, eller?

Gatufesten 2011. Vi blev lite äldre och lite vildare. Jag dansade tills jag stukade foten kommer jag ihåg, haha. Åh, vilka fina vänner jag har och vad vi har gjort mycket roligt ihop. 
 
Gatufesten 2012 är några av de bästa dagarna i mitt liv, fy fan vilka fina minnen! 
 
Årets Gatufest 2013 var roligt som fan, förvånande och nästan lika bra som förra året! 
 
Tänk all den dåliga house musiken på det könliga med väldigt läskiga tivolit, de grymma, dåliga och roliga konserterna, allt nytt folk och alla möjligheter! I'm going to miss it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0