25 Juli 2013 - My 18th Birthday

Tiidigt tidigt på morgonen, frukost i bilen med present öppning. 
 
Jag och min fantastiska mor, och för första gången har jag insett hur lik vi är varandra. 
 
Jag älskar min nya kamera, men ännu mer älskar jag pöjken på bilden. 
 
Morfar jag kommer att ta väl hand om din bil, och jag önskar verkligen att du var här så att jag kunde tacka dig flr allt. Saknar dig mer än någonsin. 
 
Lite bilder från min 18 årsdag. Så mycket kärlek till den dagen, till min familj, till presenterna, till morfar, till allt. Jag är så glad att jag äntligen har en fungerande kamera igen.Jag fick den i present och jag är så nöjd. En vettentät och stöttålig Nikon utan objektiv - Nikon Coolpix AW110 - perfekta kameran för mig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0