18 årsfest i Hassela!

"Tomorrow's way too far away
And we can't get back yesterday
But we young right now
We got right now
So get up right now
'Cause all we got is right now"
 
Igår firade jag min klasskompis Nellie som fyllde 18 år. Det blev en jävla fest hemma hos henne i Hassela och jag, Karin, Nellie och Lina återförenades efter en månad ifrån varandra. Det var väldigt kul att vara alla fyra igen, vi dansade hela natten, sjöng, skrek och skrattade. Pratade om allt som hänt den senaste månaden, sprang omkring, smög iväg på en promenad och bara njöt. Jag tycker som om dom flickorna väldigt mycket, mina bäbes. Hela festen var jätte kul och det var kul att få träffa nytt folk, måste säga att vissa personer är så öppna och härliga vilket jag ÄLSKAR. Tak mina girls för en grym kväll.
 
Gänget samlat på en suddig blid.
 
Morgonen efter. 
 
Denna kväll är jag trött och ensam hemma så då passar jag på att chilla med Pie. Skönt att bara flumm skratta när efter en sömnlös natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0