School project: Pysko, Galen, Hippie, Guld.

Hejsan!
 

Idag hade vi roligaste skoluppgiften på länge. Vi fick använda vår kreaktivitet och det fanns inga gränser för vad man fick göra. Bara att skapa ur fantasin, vilket är något jag älskar, och  det var under tidspress. Så det gällde att tänka och agera fort. Vår bästigaste sminklärare Petra hade skrivit massa ord på små lappar och sedan skulle vi dra fyra var och göra en sminking som innehöll alla de saker som stod på lapparna. Jag fick orden: Pysko, Galen, Hippie och Guld. Resultatet blev: 
 
Tyvärr försvinner mycket av färgerna och glittret på bilderna.. 
 
För första gången typ ever är jag riktigt nöjd. Min tanke är att psyko är att hon har två personligheter där av de olika sidorna (sminkningarna), ena halva av henne är en hippie medan den andra är lite galen och to much (och guldig). Jag var noga med att göra ganska stora skillnader på de olika sidorna så som ögonbrynen och läpparna för att få ett förrvirat första intryck. Att man inte riktigt vet vilken sidan man ska kolla på först. 
 
Hope u enjoy it!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men shit vad duktig du är Tessan! Jag beundrar verkligen att du kan vara kreativ under tidspress, det är inte min starka sida ;)
Älskar hur du hade tänkt också med två personligheter, bra att du är nöjd för det bör du vara!

Svar: ååh, tack så jätte mycket! Brukar inte vara min starka sida heller, men då ploppade den bara upp och så blev det sådär. ;p
Theres Engberg

2013-01-18 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0