" I won't tell you how to live your life. So please stay far away from mine "

Hejsan!
 
Januari 2013. 2013, känns lite konstigt. 2012 var ett så grymt år för mig på så många sätt att jag är rädd att inte det här året ska bli lika bra. Slutet på 2012 blev ju inte som jag tänkt mig överhuvudtaget, men det ska fan inte förstöra början på mitt nya år. Det här året ska bli lika bra eller even better!! Jag har inga löften i år, utan i år gäller det bara att ha kul och göra det bästa av allt. Have a little fatih and don't stop believing. Let's live life like it should be lived!
 
 
 
 Jag känner mig inte helt redo än för det nya utmaningarna som kommer med det nya året, men jag vet att jag kan klara det här jag har världens finaste och underbaraste kompisar och familj.
 
So let's fucking do this and let's do it good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0