" Old habits die hard, but I am too young to die. "

Hejsan!
 
Jag har länge förnekat att jag inte riktigt är en rockare som lyssnar på ny rockmusik (green day är ett undantag, ja) utan att jag föredrar mest gammal rock från typ 80-talet eller all typ av punk/rock. Men nu visade mig kära vän Sonja mig sin musik och nu är jag helt fast och lyssnar på låtarna på repate.  
 
Så nu har jag börjat lyssna, hehe bättre sent än aldrig, på band som 
 
Young Guns
 
Twin Atlantic (min nya favorit låt)
 
Lower than Atlantis
 
You Me at Six

Kommentarer
Postat av: sonja

yeyy i'm proud of you my dear friend!;)

Svar: aw, i'm proud of you for making me listen to it an realizing how much i love it ;))
Theres Engberg

2013-02-12 @ 21:11:20
Postat av: hanna

bra theres du måste move on från 80-talet för det finns skitbra musik nu också ;) och låtarna i detta inlägg var jättebra :)

Svar: hahaha, jaja, känner att det var dags att join the movement! ;) jag vet älskar dom alla!!!!!! <3 det är sonja vi ska tacka! ;)
Theres Engberg

2013-02-13 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0