" I might be proud, but at least I'm proud of something "

Jag och Kimman visar att även 18 åringar kan ha barnasinnet kvar och bjuda på sig själv. Bilderna är från idag då vi höll på att skratta ihjäl oss medan vi lekte med frukterna som ni ser på bilderna, hahaha.

Sommaren är ni officiellt över, vilket jag inte rikigt insätt förrän nu då jag kollar igen bilderna från idag och kollar på Idol. Skolan börjar imorgon och hösten är alldeles strax här påriktigt. Det känns nu när kvällen börjar mörkna, man hör idol introt i bakrunden medan man bloggar. Min sista riktigt sommarlovsdag tillbringade jag med mina fina vänner på spaet på södra berget. Det var en födelsedagspresten från mina vänner. Det var hur mysigt och underbart som helst, det perfekta avslutet på en fruktansvärt underbar sommar. Jag önskar helst av allt att jag kunde börja om den här sommaren och göra allt igen. 
 
En anna stor händelse är att det är det är LILLYS FÖDELSEDAG IDAG. Stort grattis till min älskade lilla fis som nu är hela 4 år. Jag  älskar dig mer än jag trodde var möjligt. Men bilderna från dagen, det är massa bilder, kommer senare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0