17 Augusti 2013 - Wedding

Ikväll har jag och Pie serverat/jobbat på ett bröllop och det kan ha varit en av sommarens roligaste kvällar. Vet inte vad som var så himla bra men det var verkligen jätte kul. Ingen av oss kände brudparet, utan vi fick jobbet via en av gästerna som jag känt länge. Men det var så kul att få träffa bara nytt folk (jag ÄLSKAR att träffa nytt folk), få massa nya erferenheter och träffa pie som jag inte varit med på ett bra tag. Brudparet var så otroligt söta och det var verkligen love in the air. Pricket över i:et var att det spelades mycket rock, kan det bli bättre än så? Måste även säga att jag började nu också längta tills jag ska gifta mig, stämningen var så himla fin och underbar hela kvällen. åh, vilken bra kväll.
 
 
 
Jag vill nu önska brudparet all lycka i framtiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0