"You got so much going for you going right but I know at 17 it's hard to see past Friday night "

Hejsan!
 
Jag säger bara gö inte som du gjorde förut för då orkar jag inge mer. Den här dagen har varit världigt bra, till och med grymt bra. Jag har skrattat väääldigt mycket, haft totalt noll koncentration och vi slutar tolv på torsdagar. Skönt! Sen blev det en sväng på birsta med Lina och Nellie och som vanligt är vi inte allt för normala, och skrattar och pratar så högt att folkj måste undra om vi har alla indianer i kanoten. Och Nellie, den där jackan var ett bra köp!  
 
 
Jag, Nellie och Lina satt förut och pratade om att vi knappt har nå bilder på oss tillsammans och att det måste vi ändra på. Så nu börjar vi, eller haha jag, go crazy med kameran när jag väl har den. Vill ju en massa minnen! Här har vi lite bilder från dagen då vi skulle ta skolfotot. Så roligt att kolla på, haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0