" Its so scary in a house that allows no swearing "

Hello.
 
Suck. Suck. Suck. Inte mycket mer att säga just nu. Less är ordet. Jag är i vänta på bättre tider just nu inom mycket. Skolan började och allt ba bajsa till sig. Hello sunshine, kom till mig nu. Jag behöver lite ljus i livet just nu.
 

Fotograf: Sandra Engberg
 
Saknar sommaren, gatufesten, mysiga kramar mitt bland alla, skratt, sena kvällar, koooompisar mina älskade kompisar, friheten och min otroliga lycka jag kände hela sommaren. Sommaren 2012 forever i mitt hjärta. Men nu ska lilla jag tänka postitivt. Allt kommer lösa sig. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jossis

Världens finaste du! Allt kommer lösa sig, tillslut <3

2012-09-10 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0