" I'm a shooting star leaping through the skies "

Hey!
 
Jag må sitta här lite lätt oroad. Men jag kan ju tydligen inte sluta oroa mig för små saker. Men saker är bra just nu, till och med väldligt bra ibland. Jag tror att den här hösten kan bli pretty nice, om nu bara det här som jag tänker på just nu, det som får mig att le som en galning, kan hålla i sig. För annars kommer det bli en höst bland mörker och tårar. Men det tror och hoppas jag inte. Nu måste jag sova, har en sjuk huvudvärk och världen snurrar. Later!
 
 
Yeay, den här bilden representerar mig och min lilla kompis Nellie grymt bra. A freaky big smile.
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Du kunde skippat "lilla" ;-)

2012-09-27 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0