" I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately "

Hejsan!
 
Jag hoppas verkligen att jag bara oroar mig i onödan. Jag brukar ha en förmåga att göra det. För allt gick ju så bra, det måste fortsätta så. Annars blir jag less och kommer fälla en tår.
 
Anyway, jag vet inte vart min kamera är försvunnen. Där av kommer det inte upp några nya bilder. Den ligger nog i någon väska. Men vilken av alla?! Annars flyter saker på ganska bra just nu. Idag myste jag med Jossis ett tag också, vi planerade en fotografering och pratade. Jag är lite ledsen just nu, men annars är livet pretty nice. Men nu ska jag fortsätta skriva min uppsats om mode. Så vi hörs senare.

 
Depp & Moss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0