" shut your mouth 'cause you're talking too much and I don't give a damn anyway "

Aloha!
 
Jag har några konstiga reflexer ibland. Idag skulle jag och min kära klass åka inlines på skolan, och ohej vad det gick. Tills jag ramlade och skrapa upp låret på asfalten. Aj. Jag har nämligen en skumm reflex att när jag blir rädd sätter jag mig ner. Vilket gjorde att jag började luta mig bakåt vilket gjorde att inlines for rakt upp i luften och min rumpa pang ner i asfalten. Samma sak hände när jag åkte vattenskidor, allt går bra i början sen när jag blir freaked out över något sätter jag mig ner i ren reflex. Hahaha, fungerar inte alltid så bra har jag märkt. Men kul hade vi iallafall!
 
Men men, sånt händer. Inget farligt. Nu ska jag dra tänkte först bara visa lite bilder på mig och min kära familj sen i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0