" Life's a cruel crushing son of a bitch "

Hejsan!
 
Bloggen blir lidande när man har en helg fylld med saker att göra. Men det är sånt man får leva med. Den här helgen har varit full packad och väldigt rolig! I fredags var jag med Kimsan och vi gick på bio. Och lyckades med det omöjliga: Att komma för sent till bion när man var inne i stan 1½ timme innan filmen började. Men kul hade vi ändå. VI såg the dark knight rises och helvete vilken bra film. Sjukt imponerad.
 
Sen igår så var det fest x2. För var det bröllopsmiddag för Maria och Mathias (dom som gifte sig på det hemliga bröllopet som jag var på i sommras) och sen bar det av till Carl på hans födelsedagsfest. Jag och Sonja var inte riktigt på partyhumör, men vi gjorde det bästa av det och kvällen slutade bra iallafall tycker jag. Det var roligt att bara sitta och kolla på dom andra, hahah.
 
Nu kommer lite bilder från i fredags. Jag tänkte börja med att visa hur jag såg ut, tänkte ju försöka bli lite bättre på att ta kort på mina sminkningar och kläder och här är en början.
 
 
Sen så kommer tre riktigt fina och skarpa bilder på mig och Kim, det är något fel på min kamera, haha. Vi ser lite smått borta ut, men vi kan bli ganska flumma så det hör till! ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0