Katie will be watching

 
Såg nyss premiären Paranormal Activity 4 men Lina, Karin och Elin. Måste säga att jag var besviken i början, för den var väldigt lång och förutsägbar. Men sen när slutet närmade sog höll jag nästan på att dö. Holy crap, sjukt läskigt. Säger bara: Katie is coming! Men det var väldigt kul iallafall för folk, så som Lina och Karin, skrek som galningar, medan jag och de andra skrattade åt de som skrek. Okej, jag erkänner. Jag skrek på slutet jag med. Jag och Lina höll på att klämma sönder varandras händer, jag kunde inte sitta still med bena de sista typ fem minuterna och jag får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på tre scener där på slutet. God, jag älskar skräckfilmer! Men jag tycker inte att den här höll samma höga ribba som första filmen gjorde första gången jag såg den. Men klart sevärd, men var beredd. Katie is fucking freaky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0