" I like your lips like I like my Coca-Cola "

Hey!
 
Nu blir det ganska personligt här, men jag vill skriva av mig det någonstarns. Min syrra fick mig nyss att tänka om väldigt mycket. För jag är väldigt naiv när det kommer till kärlek och känslor, jag har lätt att se förbi det förflutna och de misstag som gjorts Jag är så när det kommer till familjen, killar och kompisar.  Ja, jag kan bli riktigt arg, men jag är sällan långsur och vill alltid fixa så att det blir bra igen. Jag vill oftast bara se det bästa och har ibland för lätt att förtlåta.Vilket säkert inte är så himla smart egentligen. Jag vet att jag måste sluta ignorera det dåliga hela tiden och se den hela bilden. Jag förstår varför många av mina fina vännner har en negativ syn på en viss sak, även fast jag vet att dom är glad för min skull. Men jag vill att ni ska veta att det känns bra nu och jag tror att allt hänt för en anledning och jag vet riskerna men jag vill chansa iallafall, för det känns rätt.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0