Happy Birthday!

 
Hejsan!
 
Idag fyller min väldigt fina kompis Lina Löfgren 17 år. Wiho!! Lina är en person som hjälpt mig sjukt mycket (även om hon inte vet om det själv), hon är en person man känner att man kan vara öppen med, hon har ett skratt som smittar av sig, hon är äckligt rolig att kolla på skräckfilm med för hon blir sjuuukt rädd och hon har extremt långt hår! På något sätt, som jag tror att bara hon och jag förstår, är vi väldigt lika. Vi förstår varandra. Jag har bara känt Lina i ett år och ja två månader, men det känns så sjukt mycket längre. Men nu ska jag önksa henne ett stort fett jävla GRATTIS för det förtjänar hon och jag hoppas att hon får en fantastisk födelsedag med Jocke och Nellie!
 
Ett fyrfaldigt leve för Lina som fyller 17 år idag!
Hon leve hip hipp hurra hurra hurra HURRA!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0