" But if you never try you'll never know. "

Just nu har jag så sjukt mycket tankar i huvudet. Mina egna och andras. Jag har så mycket känslor i kroppen att jag inte vet vad jag känner. Otrolig lycka, besvikelse, smicker, ilska, tårar, kärlek, allt. Väldigt mycket händer på samma gång. Mycket bra saker och andra sämre saker. Men jag ska se det positivia i det här och det är att  det nyttigt och lärorikt på ett sätt. Ni förstår antagligen inte vad jag menar, men det spelar ingen roll för jag förstår. Jag känner att jag inte ska gräva ner mig nu och grubbla sönder som jag brukar. Nu ska jag reda ut allt och se att allt kommer lösa sig. Nu ska jag lägga mig och sortera mina tankar innan huvudet sprängs.
 
Jag, Nellie och Linus.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0