the Twilight saga Breaking Dawn part II - Team Jasper

 
Hello!
 
Jag har redan sett Breaking Dawn part two för många gånger, men det är ju trots allt sista filmen och den är typ sinnessjukt bra så då lyxar man till det, twi-hard som man är. Jag tycker nog att det är nästan den bästa filmen, förutom första gångerna när man såg Twilight. Jag tycker att den här var mycket snyggare, roligare och faktiskt oförutsägbar. Den där twisten på slutet ger mig rysningar, sjukt smart och extreeemt spännande. Och slutet är så vackert, vill fälla en tår. "I have died everday, wating for you. Daring don't be affraid.."
 
Men nu till inläggets handling: Jackson Rathbone. Jasper Hale. Han är såå sjukligt snygg, charmig och underbar!Jag är så jäkla team jasper. Han och Alice måste ju vara de sötaste filmparet ever. Hahaha, jag är så jäkla mega töntig just nu. Men jag har en liten lätt stor kändiscrush på han!
 
 
Jag vill inte spoila nå mer om filmen innan de flesta har sett den så jag tänker inte skriva mer än sådär. Men jag tycker verkligen att alla borde se den. Det är sista filmen och det känns faktiskt inte så sorligt som jag trodde, jag har haft så många oförglömliga minnen med Twilight. Så jag kommer alltid att minnas med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0