I am the shadow on the moon at night filling your dreams to the brim with fright

Hejsan!
 
Just nu har jag noll ork till att göra något över huvudtaget. Efter en väldigt bra dag, tror jag nu att det faktiskt ska bli en hyffsat tidig kväll ikväll. Hela den här veckan har faktiskt varit pretty nice. Började lovet i söndags med en tvätt äkta girls nights sleep over med Hanna och Kajsa, vi pratade i massor, sjöng och var bara allmänt tjejiga. Tisdagen tillbringade jag pratandes, skrattandes och glad med Sonja och som vanligt med henne vet man inte vart dagen slutar, men denna gång tog nästan rekord. Vi slutade upp i Timrå arena och kollade på hockey. Hahah, hade aldrig varit på en riktig match förut så det var faktiskt väldigt kul. Igår, onsdag, fixade jag och Sofia en halloweenmiddag åt resten av familjen. (Mer om det kommer imorgon) Och idag har jag varit modell åt jossan och vi planerade framtida projekt, kommer blir så jäkla grymt! Vi åt på subway och catchade up om de senaste händelserna. Sen spendrade jag resten av kvällen med Hanna, den kompis som jag för evigt kan vara hur barnslig som helst med. Vi skrattade, skrattade och skrattade. Hur kul som helst! Åh, denna torsdag har varit bra.
 
Oh shit, vilket långt inlägg om min vardag... Sorry.
 
Bilder från Halloween för två år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0