" It's something unpredictable but in the end it's right "

Hello!

Det är underbaraste vädret någonsin idag. Värme, sol och helt vindstilla. Det är nästan så att man får lite panik då och då för man är inte van denna värme. Just nu är det molnigt men jag kan fortfarande sitta ute i bikini och tycka det är skönt. Hela den här dagen borde ha varit underbar, men det har den inte. Jag känner mig forever alone och depp och vet inte varför. Jag har ju varit super glad de senaste veckorna. Vad hände idag? Jag hoppas iallfall att jag blir på lite bättre humör när jag snart ska vara med Pie, vet inte vart denna dag kommer föra oss än men det blir säkert bra.  

Igår pratade jag om en skoluppgift och nu tänkte jag förklara lite mer om den. Jag, Nellie och Lina fick i uppgift att genom bilder beskriva våren och hur modet är på våren, vilka färger som är vår och sminkningar som passar bäst. Vi har haft väldigt kul under tiden vi gjort det och vi är nöjd med resultatet. Enjoy: 

 



















Modell: Ebba Näslund
Fotograf - Nellie Fröhlén
Smink - Me, myshelf and I.
Styling - Me, Nellie och Lina Löfgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0