" Not a day passed me by that I don't think about you "

Hello!

Igår hände något pretty f*ckin' awesome. Det känns som att jag har drömt allt. Hoppas bara att det blir av nu..

Igår hade jag även en av de mysigaste kvällarna någonsin Sonja. Naturgodis, filtar och solnedgång i hamnen. Oh. Vi berättade våra innersta känslor (både goda och onda), vi skrattade tills vi grinade, vi drömde oss bort bland våra framtida drömmar och vi höll på att frysa ihjäl. Sommaren hade inte kommit så mycket som vi önskade.. Jag är så otroligt glad över att jag har så underbara kompisar som jag har. Jag förstår inte hur man kan överleve utan sånna där stunder med sina närmaste kompisar. Helt oslagbara. Sonja, du är helt freaking amazing och jag är gladare än du tror att jag har dig som alltid finns där för mig. So much love too you! Thank you.

Nu till en annan av mina närmaste vänner. Hannipie. Jag vet att du går igenom väldigt mycket just nu. Jag är verkligen jätte ledsen och jag finns här för dig hela tiden, glöm aldrig bort det.  







Tre bildern från när jag, Sonja och Hanna gick på Twilight Movie Night för nått år sen.
Haha, Jag har så sjukt underbara minnen med dessa två tjejer. Ni gör livet värt att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0