" Heaven is a place on earth with you "

 Hey!

Jag saknar lite de gamla tiderna på Vibacke. Jag och Pie pratade nyss om gamla minnen, och hur kul man har haft. Just nu saknar jag att vara med Hanna och Simon och bara vara helt flumm. Jag saknar att vara med Kim, Mattsson och Thomas på skolan. Jag saknar att vara ute på sommarkvällarna med kompisarna. Jag mår mycket bättre nu igen och jag har faktiskt ett ganska roligt liv. Men man kan inte hjälpa att ibland sakna det roliga stunder man haft.

Hanna gästbloggar: " Tjaa bloggen! Idag är jag med BFF, you know. Ikväll ska jag på bio med Tese, vi ska se en film om heta Johnny Depp och vi ska ta min underbara moppe till vi, för att sedan åka in till stan. Man kan helt enkelt inte klara sig utan min moped! Nu sitter Tese och nördar Temple Run men jag tänkte försöka väcka henne från allt spelande så att hon kan göra klart sitt fina inlägg. Vi får se om det fungerar. Förövrigt så regnar det ute.. så det får ta och bli bättre väder så att vi inte är genomvåt när vi anländer till vår älskade bio! Heeeejjdååå bloggen pusss :* ''









Lite bilder från några fina och underbara stunder med Simon, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0