" Better yet make your girlfriend disappear! "

Hejsan!

Nu har jag träffat lill plutten Arvid och hur söt kan man vara? Hans ögonen är helt bedorande.

Tiden flyger förbi fortare än någonsin och jag börjar känna mig aningen stressad över allt jag måste hinna innan skolans slut. Igår var jag med min älskade vän Sonja och vi fikade och pratade ut om alla våra tankar. Verkligen skönt. Vi har bestämt oss för att göra denna sommar till en av dom bästa och börja njuta av livet!

Imorgon funderar jag och Pie på att gå och se premiären av Tim Burton's Dark Shadows. Tror att den är väldigt bra och sjukt roligt. Sen är ju Johnny Depp med i den så det gör det ju värt att se den bara det. Har varken ork eller något mer att skriva nu. Så vi ses senare.



Jag saknar sommar, värme och bara ben. Men jag känner mig inte redo för att den ska komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0