" Don’t pretend I think you know I’m damn precious, and hell yeah... "

...I’m the motherfucking princess"


Jag är irreterad på mig själv just nu, varför måste jag vara en sån jäkla chicken. Varför vågar inte jag göra den sak som jag drömmer om att göra. Varför måste jag freaka ut. Okej, nästa gång gäller det.

Jag har inte så mycket mer att säga. Saker och ting är väldigt bra förövrigt, skolan går bra och jag är riktigt glad. Jag fick reda på att jag ska till Stockholm den 13de så det ska bli kul, hoppas bara att syrran kan gatorna bättre än jag där nere. För annars kommer vi inte komma någonstrans.

En outfit jag hade för några dagar sen. Körde på 50's stilen.


Linne - Second Hand
Kjol - Second Hand
Underkjol - Second Hand
Converse - New York, USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0