" Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend! "

Hey!

Nu på börjar jag mitt typ 300:de försök med att lägga upp lite bilder på sminkningar och kläder som jag har. Jag tror inte att man på min blogg fattar hur mycket jag älskar mode, kläder, smink och allt sånt. Sen jag började på stil-hälsa-spa har mitt intresse bara blivit större. Att styla folk är fan bland det roligaste man kan göra.







Jacka - Vero Moda
Klänning - H&M
Ringar - Six
Skor - Second hand

Jag är såå obekväm med att sånna här bilder, vilket syns, men jag tränar på det. Ljuset i mitt badrum är sämst, därav är sista bilden svart/vit. Nu ska jag dra til mormor och äta mat. See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0