" I don't believe that anybody feels the way I do about you now "

Hey!

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag, en skum dag, men en bra dag. Jag känner mig glad. Jag känner mig också väldigt fundersam och freaked out. Men jag är smickrad och glad. Jag är en sådan person som tror på att allt händer för en mening, men right now kan jag inte se den. Det känns som att världen retas med mig. Imorgon är sista dagen innan lovet och det gör mig lycklig i hjärtegropen. Något annat som gör mig lycklig är Green Days framsteg på det nya albumet. This will be soo fucking great.

Green Day, 29/9 2012


Nu ska jag ut och lyssna på musik och fixa lite med mina kläder, måste distrahera tankarna idag så att jag inte över tänkter denna sköna dag.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad härligt med lov :)

kram

2012-03-02 @ 10:35:35
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0