May the odds be ever in your favor

Hej!

Först måste jag bara säga tack till Lina för igår, det var typ hur roligt som helst! Efter skolan gick vi till subway för att äta och plugga inför svenska nationella idag. Blev lite mer prat än plugg, men jag har hunnit klart iallafall.

Sen gick jag på bio med syster yster, bror min och Sofia och vi såg den efterlängtade och kritikerhyllade the Hunger Games. Måste säga att jag tycker att det var lite en flopp, eller var det bara för att jag redan innan filmen hade skyhöga förväntningar. Början av filmen var sååå lång och tråkig och jag hade lite svårt för de utklädda rika personerna. Men sen när väl spelet började blev allting nagelbitande spännande. Men den var förutsägbar och inte riktigt som jag tänkte mig, jag önksar bara att spelet hade hållt på under en längre tid i filmen för del delen var jävligt bra men den gick fort. Jag gillade att det var som en moderntolkning gladiatorena i Colosseum. Anyway, idag ska jag låna boken och se om den är så bra som alla säger, jag hoppas och tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0