" Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend "

Hi!

Igår hade jag en fantastisk dag! Solsken, babyblå himmel och fågelkvitter. En piknick med mina härliga vänner Alicia, Ewa och Olivia på dagen. Det var roligt att träffa mina kompisar som jag inte är med varje dag. Vi pratade om allt och absolut inget. Killar, gamla minnen, bebisnamn och framtida planer. Sen tog jag mig en skönt promenade hem, vilket tar typ en timme, så då hade jag mycket tid att rensa mina egna tankar. När jag kom he, åt jag en underbart god middag hemma hos min bror. Jag, min syster, min bror, Sofia och Lilly tog bilen sen och köpte en milkshake och sedan åkte vi hem och kollade på en skräckfilm. Den var till och med lite läskig. Som sagt, jag hade an amazing day.







Kappa - Systra mi
Linne - Second hand
Kjol - Second hand
Skor - Second hand
Smycken - All over

Några outfit bilder, dock blev dom inge bra för det blåste storm. Men bättre blev det inte.


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Hurudu, klä dig varmt! hur gick det med det?

En sak till...kjolen är min, inköpt för ca 20 år sedan ;)

Kramar mamma

2012-03-19 @ 19:28:19
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0