Cheester See Grenade ft Duke

Hello!

Igår var jag med mina underbaraste BFF's. Snackade om allt och inget, dreglade över Kims dreamboy Cheester See's armar och skrattade såklart. Oj, höll på att glömma, vi grät även över hur Torsten Flinck kunde gå vidare i Melodifestivalen. Helt oförstårligt.

Jag har verkligen saknat att vara med dom. Med skola och allt hinner man knappt träffas. Men allt blir så mycket roligare och lättare när man är med dom. Jag saknar att kunan träffa dom varje dag på skolan. Men nu ska jag tänka positivt. Jag hade jätte roligt igår och känner att det  är en bra start på lovet. Nu ska jag visa er en video på Cheester See. Kimman, don't worry, his all yours. Den här var bara för kul asså:



This is hilarious! Kunde inte sluta skratta igår, fast det tar inte mycket för att få tre trötta tjejer att skratta..


Kommentarer
Postat av: ansepanse

nej :) när man är trött kan man skratta hjärtligt åt vad som helst

kram

2012-03-04 @ 18:03:07
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0