" You don't know what you got till you're missing it a lot "

Hey!

Jag är trött men ändå väldigt glad. Jag har levt det senaste dagarna fullt ut. I lördags tog jag och Hanna vårt första dopp i havet och oh my vad kallt. Den kvällen hade jag, Hanna och Julia ett Pirates-marathon och kollade på film så länge att både solen hann gå ner och upp igen. Men mysigt var det! Efter tre timmars sömn var det bara att hoppa upp ur sängen för en dag på himlabadet med Hanna, Olivia och Niklas. Vi hade väldigt roligt och vi har nog alla fått några blåmärken. Så nu är jag väldigt väldigt trött, men det har varit lätt värt det. För den här sommaren måste bli bäst!  





Bilder från vårt första dopp. Freezing cold.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0