" Tonight we are young. So let’s set the world on fire "

Hey!
 
Wow, det är verkligen döden för bloggen om man inte bloggar regelbundet. Eller kan det ju vara för att det är sommar, men läsarna sjunker verkligen... Jag vet ju själv att jag inte orkar sitta vid daton och att jag inte alls läser det bloggar jag brukar läsa lika ofta. Men vill ju bara vara ute och myyyysa. Idag har jag, Sofia, Lilly och Arvid haft en heldag tillsammans. Vi besökte mitt förhoppningsvis framtida hem och jag började inreda lite och göra det redo, det blev hambyrgare till lunch och det var väldigt trevligt. Nu har jag varit barnvakt åt Lilly och stängt ut åt fåren.
 
Imorgon ska jag vara med sonjis, känns som att det var hundra år sen jag träffade den tösen, och god knows what vi kommer att hitta på, Men jag slår vad om att det kommer bli kul!
 
 
Bild från skolavslutningen. Åh vilken underbar dag och åh för alla minnen. Det är nog en av de bästa dagarna på såå länge. Men nu ska jag se på pretty little liars, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0