" I hope you have the time of your life "

Hello!

People use to think it strange how much I love Green Day. But I actully start to agree with them. För jag vill bara gråta av lycka varje gång jag hör Green Day. Jag får det underbaraste rysningarna i hela kroppen. Bara synen av snyggaste mannen i världen, Billie Joe Armstrong, gör så att hjärtat slår lite för många slag på samma sekund. God, dom är my one true love inom musik! Jag börjar tycka det är nästan sjukligt hur mycket jag älskar detta band, förstår inte hur man kan älska musik så mycket. Men det är fullt möjligt and it feels gooood!



Billie Joe's lilla "oooh" där mot slutet gör att jag älskar dom ännu mer och hans lilla gitarr nummer är så grymt bra att jag bara vill skrika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0