" And there's no moving on, 'cause I know you're the one "

Hello!

Det här har kanske varit en av de sämsta dagarna på huuuur länge som helst! Killar, skolan, min förmåga att tänka och mycket annat kan ju bara gå och **! Sorry, lite smått irriterad. Men som tur är, dagar som denna, har man ju de bästigaste vännerna någonsin och dom vet precis hur dom ska göra för att få mig att le. Jag blev sjukligt glad när min kompis Thomas kom fram till mig på maten idag för att han ville säga hej, därför han inte hade sett mig på länge. Och sen ett stort tack till mina andra vänner Oscar, Hanna, Sonja, Olivia, Lina, Nellie och alla andra där ute som stöttar mig. Love you all!



 Jag är  värdens stoltaste faster till lille Arvid.

Nu ska jag och Hanni ta och göra det här till en minnesvärd dag och till en bra dag. Vi ska dra och se en skräckis på vi och hoppas på att bli skrämda!


Kommentarer
Postat av: Olivia

love you gumman! <3

2012-06-07 @ 12:49:42
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0