" When he walks into the room. I stop and stare. I'm paralyzed. "

Hey!
 
Igår blev det en riktigt mysigt kväll. Simon, Niklas och Olivia joinade också. Så efter att vi myst i hamnen så blev det filmkväll. Dock kunde vi inte bestämma oss om filmerna, så vi delade upp oss. Olivia, jag, Simon och Niklas gömde oss till en skräckfilm. Insidious. Fy fan vad jag blev rädd. Speciellt när sötaste Linn öppnar dörren mitt i den mest spännande scenen. Klockrent.
 
Jag och min tvilling i killformat, pappa. Denna bild är också flera år gammal. Jag är nog runt 13-14 någonstrans  där. Jag älskkar att kolla igen bilder från förr. Så mycket minnen! Men nu ska jag packa tills imorgon. See u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0