" Take it or leave it. You'd better believe it "

Hejsan!
 
Jag önskar att jag hade ett mer spontant liv, för finns det nå bättre än spontana kvällar? Man har inga förväntningar och det kan bara bli bättre, förhoppningsvis. Idag var en sådan kväll. Syrran frågade om jag ville hänga med till stan och ta en sneak peak på Gatufesten innan den drar igång på riktigt imorgon, och javisst! Det blev hur trevligt som helst. Kvällssol, trevlig syrra, underbara minnen och karuseller.Jag, brorsan och hans kompis åkte no limit, den gick uppochner, hit och dit och fan vad kul det var!
 
Imorgon smäller det på riktigt och en helga av soooooo muuuuch fuuuun drar igång. I can't wait!
 
 
Bilder från Gatufesten för två år sedan
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0