" She's nobodys angel, she's nobody, nobodys angel "

 " Tja bloggen, det är the fantastic Hanna här!
Idag tänker jag berätta om höjdpunkten på den här veckan är, jo om inte GATUFESTEN! ALLA som inte har varit på gatufesten måste komma for fuck sake! Men iaf så har jag och Tessi suttit och nördat låtarna som ska spelas.. både de dåliga och de bra så att vi kan sjunga som bara den till kvällarnas låtar. T.ex. har vi tränat på låtarna till Melody Club, Norlie och KKV, Svenska Björnstammen osv u KNOW! Aja, just nu bestämmer Tess dagens outfit för femtionde gången idag.. ojojoj detta är svåra och viktiga val! ;) Yupp Yupp aja nu ska jag överräcka skrivandet till själva bloggaren: Theres, så slipper ni höra mer av mitt babbel..
 
Puss Puss till er alla följare, I love U all :* /Hanna "
 
 
Bilder från förra på Gatufesten. Hell Yeah!!
 
Tack min ständigt överdrivande kompis Hanna. Mycket vackert. Nu ska vi fortsätta att preppa preppa och preppa inför en könglig helg!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0