Mr and Mrs Hulinder ♥

Hejsan!
 
Nu har min släkt tappat en engbergare, och thank god det är ingen som har dött, utan igår gifte sig min pappas kusin Maria, som nu heter Hulinder. Jag önskar er all lycka och kärlek. Ni är så söta. Dom hade ett "hemligt" bröllop. Det var bara brudparet Maria och Mathias (såklart), vittnena Jens och Polly, som är en kille som bara kallas Polly, och jag som sminkade Maria och var fotograf. Bilderna kommer ni inte kunna se än. Men dom kommer i senare. Efter en kort men mycket mysig vigsel,  typ mitt i skogen i Jämtland, blev det fisketävling men det primäravaleti vår båt vara inte att fiska direkt, haha, vi fick inte en enda fisk.
 
Sen lite senare på kvällen gick jag, Jens och Polly och festade lite i den pyttelilla bar eller vad man ska kalla det dom hade, men fy fan vad kul vi hade. Jag hade aldrig träffat dom killarna förut, men dom var typ köng. Som vi skrattade, sjöng till livebandet och pratade (både med varandra, såklart, och med fulla randoms). Haha, den där kvällen total gjorde min vecka. Dom var ju bara för störtsköna. Idag är jag dock helt slut och vill bara sova. Men nu ska jag packa klart för imorgon drar jag och några av mina älskade vänner till stockholm!! Det är mycket på g just nu och snabba byten mella allt, men det är så jävla värt det!
 
***
 
VIsst fick jag en snygg fläskläpp under Gatufesten? Så glad att den är borta, var inte allt för skönt efter som att jag har tandställning också. Hahah.
 
 
Sötaste Kajsa, Hanna och Borgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0