" I text a postcard, sent to you. Did it go through? "

Hello!
 
I fredags var jag med Sonja. Har har verkligen saknat den tösen. Vi var båda väldigt trötta vilket kan leda till väldigt mycket skratt. Så nu har vi nog förlängt våra liv med några år. Det blev en sleep-over och massor med film, eftersom att det här skitvädret är inte mycket att skryta om. Shutter Island, Chasing Libarty och Jackass the movie, det blir inte mycket bättre än så.
 
Lördagen var en helt perfekt dag. Jag och Sonja sov ut och sen tog vi det lungt till en film och bra myste på. Sonja drog hem och tre timmar senare möttes vi igen, dock då hemma hos Kajsa. Det blev en myskväll som hette duga. Jag vet att jag skriver det här hela tiden, men jag älskar mina kompisar nå så sjukt! Tacos, praaaaat, prepp inför gatufesten och filmmys. Hell yeah.
 
 
Jag och Kimsen på avslutningsdagen.

Kommentarer
Postat av: Kim

Varning för utväxten!!! :P :D Hahaha

Svar: HAHAHA!
Theres Engberg

2012-07-02 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0