Gatufesten 2012 - day 4 of 4

Hejsan!
 
Nu är det slut. Jag väntat ett år på dessa fyra dagar och nu är dom över. Jag har ont i hela kroppen, en fläskläpp som bara växer och ett hår som mer än omöjligt att kamma ut. Men det är så det ska vara efter en awesome gatufesten helg. Jag har haft så sjukt jävla kul och det var mycket som hjända som jag aldrig trodde skulle hända och oh my är jag glad att dom hände. Men torsdagen var fortfarande bästa dagen. För den dagen var asså helt perfekt!
 
Hahaha, är allt jag säger om igår. Inget gick som planerat för mig, vilket jag tycker är väldigt synd för jag önskar verkligen att det skulle ha blivit så. Allt hade perfekt då. Men sjukt nog så blev det faktiskt jävligt bra iallafall och jag är surprised av mig själv. Sean Paul varken såg jag eller hörde jag så mycket av, men det var så sjukt mycket folk att det gick inte att stå still för att man bara knuffades omkring. Fast det är ju åter igen så det ska vara. Norlie & KKV var faktiskt väldigt bra, men KKV's blick och självsäkerhet fick mig att bara ville dö av pinsamhet. Vilken fjant. Men annars var dom väldigt bra. Hoffmaestro var så jävla kul, jag och Hanna bara dansa loss!
 
Tack så jätte mycket mina underbaraste tjejer för en oförglömlig gatufesten helg.
 
Nu ska jag få ordning på mig själv, sen så kommer mer bilder  och mer detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0