Gatufesten 2012 - day 2 of 4

Hejsan!
 
High on life är vad jag är just nu, är helt borta i huvudet av lycka. Gårdagen ägde allt, förutom denna kväll. För det här är kanske en av de bästa kvällarna jag någonsin haft. Fy fan, det finns typ inget som skulle ha kunnat gjort denna kväll bättre. Om jag hade tänkte ut i huvudet innan hur den perfekta kvällen skulle ha varit, hade den inte varit bättre. Jag trodde aldrig att det skulle sluta som den gjorde, men jag är glad att den slutade så.
 
Måste också säga att Melody Club bara total ägde ut alla andra artister, fy satan vad jävla inihelvete bra dom var!! Ursäkta mina svordomar. Det var typ ingen publik. Men jag, Hanna och Jossan var trogna fans och skrek, jublade, sjöng och hoppade, vi var också typ ensamma om att göra det, och fyllde ut tomrummet för de andra. Det var helt jävla magiskt. Vi var också de första som dom sjung sin nya singel paralyzed för. Stolta! Jag och hanna fick varsitt plektrum av dom. Sen fick vi träffa Kristofer, vi pratade dock blav jag starstrucked och sa typ ni är så jävla bäst sju gånger, hehe, jag fick typ världens längsta kram och vi tog lite bilder. Jag är så jävla underbart kär i dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0