Gatufesten 2012 - day 1 of 4

Hey!
 
Fy fan vad gymt! Jag älskar det här. Jag är på sånt jävla toppen grymt humör just nu. Vill bara att livet ska fortsätta föralltid som den varit idag. Första dagen är avklarad och det går att ha askul även fast man inte tycker om banden som spelar, det är bara att dansa och låtas. Det var rix fm festival och det vara bara dead by april jag tyckte om, märkte dock att Ed Sheeran faktiskt var väldigt bra. Sen gjorde åkte jag och simon break dance och det är typ det roligtste som finns! Jag känner att det här inlägget är väligt fucked up och har typ ingen sammanhållning. Men vad gör det? 
 
Kim, jag, Linn, Kajsa och Julia idag. Mina älskade kompisar.
 
Imorgon är det day 2 och jag är mer är jävligt pepp!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0