Gatufesten 2012 - 5 juli 2012 ♥

Hejsan!
 
Ni börjar antagligen bli kanske less på mitt gatufesten prat just nu eller hur? Men ni kommer tyvärr behäva stå ut med det ett tag till, för det har varit så roligt och så mycket har hänt och jag vill minnas allt så jag skriver det här. Grymt.
 
Torsdagen i mitt hjärta förevigt. Seriöst en av de bästa dagarna i mitt liv. Melody Club (bästa konserten like  ever), underbara kompisar, Thin Lizzy, mycket folk, partyhumör, och Rival Sons (mysigaste konserten ever), syrran och hennes kompisar allt som behövs för en perfekt kväll. Kvällen kunde inte ha avslutats på ett bättre sätt heller. Fast jag måste erkänna att alla dem här kvällarna har haft ett överraskande slut.
 
 
 
 
Bilder av Sandra Engberg.
 
Jag har inte hunnit fixa till bilderna än så dom kommer nog ikväll eller imorgon. Vi har dock inte tagit vidare mycket bilder märkte jag nu när jag kollade igen kameran, haha. Vi hade fullt upp med att ta vara på allt det roliga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0