" Don't let our last kiss to be our last "

Hejsan!
 
Holy crap, läsarna sjunker snabbare än Titanic om man inte bloggar på nå dagar. Anyway, I'm back. Skara Sommarland var hur kul som helst. Jag har varit där flera gånger förut, och det har alltid varit dåligt väder när jag varit där. Så man får skylla sig själv lite eftersom att jag var förkyld redan innan.
 
Nu blir det snart lunch med två av mina underbaraste kompisar, Längtat. Sen ikväll har jag och Simon planerat in en liten skräckfilmskväll. Så bjöd in några av våra skräckfilms kollande kompisar och jag hoppas det kommer bli läskigt mysigt.
 
 Två bilderfrån Stockholmsresan. Mer kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0